En lördag!

Borde skriva något vettigt. Men jag känner inte att jag har något vettigt som jag orkar skriva.
Det är väl bara för att det så mycket som jag måste få ordning på i mitt liv. Känslor. Kärlek. Vad f*n man ska göra och så :).
Och eftersom jag vet varken in eller ut just nu när det gäller den fronten. Så vet jag inte heller riktigt vad annars jag ska skriva om som låter halvt vettigt.

Jag har iaf snart sett hela första säsongen av Lost ! :). Inte illa alls inte.
Har dock fortfarande ett väldigt sug av att se tecknat. Har nog aldrig sett så mycket animerat/tecknat på så kort tid som jag gjort dom senaste två veckorna. Men it is the shit tycker jag :). Gillar det som f*n :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0