En ny dag :)

Jag sov bättre inatt. Alltid något. Men jag gick och la mig sent igen. Jag är faktiskt ganska övertygad om att jag hade kunnat gå och lägga mig tidigare. Men stannade uppe för min kära sambos skull. Vilket var onödigt, allt jag gjorde var att ge han choklad och han försöker stjäla mina chips, tills jag gav upp och gav dom till honom ^^.
Så nu är jag trött som vanligt. Men inatt ska jag fan försöka sova i tid typ :).
Frös inte alls lika mycket nu när jag bytt täcke, sköööönt! :D

Ahja. Nu ska jag springa på stan en snabbis. Måste köpa en julklapp till min sambos brorsdotter. Inte alltid det enklaste uppdraget att köpa julklappar till barn, speciellt inte när man inte har någon önskelista att gå efter! :P.

Egentligen har jag intressanta saker att skriva, jag lovar. Men jag orkar inte riktigt :P. Däremot om någon vill ses irl så har jag en del att prata om. Tyvärr inte så många privata känslomässiga saker och sånt, bara allmänt  om världen ^^

Det var dock länge sen jag drack kaffe! Borde definitivt göras snart :). Tänker på Sophie lite granna ner jag ser den här bilden. Den sötaste nörd som jag någonsin känt -v- ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0