Fredags-update!

Sov som vanlig as-dåligt :S. Inte kul. Låg vaken länge och tänkte på/oroade mig för en vän. Svårt att låta bli..
Tänkte även på Petrus, det också, svårt att låta bli. Det påminner mig om att jag har en grejj som jag ska ge till en vän. Bra bloggis! Jag är tyvärr lite för bra på att glömma bort vissa saker :O.
Annars är det väl mycket som vanligt. Har mer penganojja än förut. Men det är bara naturligt :).

Har iaf bestämt tillsammans med Mari att julafton blir här i år. Konstigt. Men. Det fick bli så :P. Mr. Lghtsinnehavare verkade inte allt för nöjd, men jag lovade att dom inte skulle stanna allt för länge så ^^. Vi har ju faktiskt en julgran och allt ! Och julgardiner. Värsta ambitiöst ^^.

Skulle festa med Emma och Mari idag. Men Emma bangade, spräckt trumhinnan. Haha. Inte så mycket att göra åt. Så nu vet jag inte alls vad jag ska göra idag/ikväll faktiskt. Blev lite bummed out som det heter. Och andra sidan så har jag fått ett par glada nyheter idag iaf. Alltid något! :).

Nu ska jag fortsätta göra mig iordning. Även om jag kanske inte ska ut i vida världen så är ju inte det en ursäkt för att se ut som ett drägg ;). Ha're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0