God Dag :).

Nu vill inte blogg.se riktigt som jag vill. Så ska fixa det senare ^^

Hej igen. Idag vaknade jag faktiskt 11.03, helt förvånande faktiskt. Och utan trötthet att somna om också. Vilket jag finner lustigt eftersom jag bara sovit ca 7 timmar. Har oftast inga som helst problem att sova typ 10 timmar annars ^^.

Låg i sängen och slöade ett tag. Fick en uppenbarelse av rang ! Jag kom på att jag ville inte vara no-one jag vill vara nån-one.. Jepp.. Ni såg det. Jag har seriöst något konstigt i huvudet ^^.

Men nu när jag fått det ur världen så känns det bättre ;).

Jag tror jag försöker förneka att det är nyår nu snart... Um.. Jag vet inte.. Jag vill inte ha något med det att göra känner jag.
Men vem vet. Kanske 2009 blir ett bra år för vårat gäng? Man får väl hoppas på det bästa antar jag ^^


Så gott nytt år på er alla som vill ha något med det att göra :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0