God kväll ! :)

Har ilandsproblem som vanligt. Jag kommer fasiken inte på vad jag ska ha på mig ! O.o
Just nu sitter jag i vita knästrumpor, vit kjol och en röd tshirt med vit tryck på..
Kändes sådära lagomt vanligt, halvt uppklätt. Vilket jag tyckte passade bra just ikväll.
Men jag vet inte. Jag har beslutsångest >.<.
Kanske springer och byter om snart :P.

Ikväll så tänkte jag dricka lite. Bara jag och Mari, vi är bäst på att ha minifester ;). Kanske blir lite singstar. Trots allt kul att sjunga högt och falskt när man druckit lite ^^.

Nej nu ska jag återvända till röran som jag skapat i sovrummet.. Och fundera lite mer på "dagens outfit" som det heter ;).

Tjing tjong !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0