Goddag goddag ! :)

Oj oj ! Då var vi här igen :).
Stolt över mig själv för att jag gick och la mig 2, somnade nog ganska fort (strax efter 3, och ja det är ganska fort för att vara jag, iaf den senaste tiden), och vaknade upp 11, lite trött men ändå. Jag sov mig igenom hela natten ! :) Så nu hoppas jag att mina sömnproblem är över.

Fixar hem lite mera Lost, är inne på säsong 3 nu, sen ska jag göra mig lite frukost. Känner mig typ duktig. Lagade även mat igår, så nu finns det 3 matlådor i kylskåpet, perfekt om man känner sig lat, eller helt enkelt vill unna sig att slippa laga mat :). Det innebär iofs att jag ätit samma mat 3 dagar i rad. Men man skola icke klaga över sådant ! :)

Jag tror inte jag hade så mycket mer att säga om den saken. Mr Lghtsinnehavare sov btw på soffan i natt, blev lite förvånad faktiskt O.o

Nu, frukost och lite Lost ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0