Happy Birthday to mig :).

Jag är så trött :S. *gääsp*
Men lika bra att jag är det! För jag ska försöka som faaeen att sova inatt! Att vara uppe hela nätterna är inge kul. Speciellt eftersom jag inte gör något. Typ försöker sova. Åh vad spännande >.<

Ahja. Ska inte klaga över det nu. Det är ju trots allt min födelsedag! :). 21 är ju dock en väldigt mobbad ålder så vet inte riktigt vad jag ska tycka om den. Annars så känns allt som vanligt. Inga direkt "Jag har blivit äldre"-tankar eller så. Men det kanske kommer? Hehe. Jag vet bara att jag älskade att vara 20, tycker det är en sån fin ålder ^^.

Vart ju givetvis tvungen att ta en av dom konstigaste bilderna :P.

Kommentarer
Postat av: sofia

Grattis grattis :)

2008-12-07 @ 15:45:34
URL: http://soofiabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0