Hår, hår massa hår :P

Idag ska jag färga håret, igen :P. Blir en mörkare brun men fortfarande med inslag av rött. Jag själv är skeptisk, men Mari lovade mig att köpa en ny färg om jag inte blir nöjd så :).
Mari ska också färga håret, rött. Och då menar jag verkligen rött. Spännande ^^.
Emma P har vi också tvingat på en hårfärg. Dock lite mindre dramatisk. Det är en guldblond färg som bara ska framhäva och förstärka blondisar naturliga guldhet i håret typ :P.
Så nu ska vi färga hår och även klippa det lite granna! Jag ska få min lugg fixad, yes, jag ger den ett nytt försök ^^.
Förhoppningsvis så får jag ta bilder på alla sen så jag kan lägga upp och visa :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0