Helgen i korthet :).

Världens sämsta uppdaterare? Sitter nog här just nu ^^. Äsch, nu var jag för hård. Hoppade ju bara över en dag :).
Var faktiskt knappt hemma igår. Vaknade upp hos Hannis på dagen - trevligt ! :). Sen vid 6 for jag hem en snabbis sen över på ett lan där jag tänkte vara snäll och umgås lite med Mr. Lghtsinnehavare. Men han pratade knappt med mig så för väl säga Epic Fail på den då :P. Såg iaf en Harry Potter film. Me likes :).

Var med om vääärsta väärsta konstiga krogkvällen i fredags. Kan dock inte skriva här vad jag stötte på. Vill inte råka uppröra någon. Kan iaf säga att jag blev dumpad av min syster, men jag fann en Elin och Jaqueline så jag lyckades roa mig ändå :). Lyckades även ramla på gruset och skrapa upp knäna. Det gör fortfarande ont. Kan vara för att det förmodligen är massa skit i såren och det försöker läka ihop O.o. Borde sååå ha rengjort.. Men men. Kanske får amputera bort dom ;). Hehe. Fast tror jag kommer klara mig ^^.

Idag. Trött. Inte så ovanligt. Sov iaf 7 timmar nästan helt ostört, fan rekord på senaste tiden ! Kanske löser det här med sömnproblemen inom kort :). Tror jag ska umgås med en gammal vän idag. Tv:n :). Vi hängde lite igår och så. Men söndag är trots allt den bästa tv-dagen om du frågar mig :). Det är faktiskt the Grinch klockan 17.00 på 5an :).
Måste bara ha mig nå söndags-snack. Jag påstår att det är heeelt okejj på söndagar. Speciellt om du delar med någon :). Så kanske blir något chips-liknande. Och så cola. Massa cola :D.

This is old tv :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0