Kvälls-stuffs

Hallå där !
Tänkte smyga in en liten uppdatering medans jag sitter här.
Idag har jag hjälp Sophie och Niclas med deras flyttstädning. Sen har jag hängt med Sophie i deras nya lght. Druckit kaffe och surrat om en del saker. Ungdomsgäng är en av dom sakerna som jag tar med mig från dom samtalen ^^. Man måste ju ha ett ungdomsgäng liksom ;).

Är allmänt ganska fundersam över saker och ting. Men orkar inte riktigt tänka på allt just nu :). Imorgon ska jag iaf få träffa en person som är rätt så speciell för mig, ser fram emot det :).

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Läsa lite eller se på lost... Hm.. Tror Lost vinner den tävlingen. Ska iaf försöka lägga mig vid 00.00 hade jag tänkt. Ska försöka kliva upp 10 imorgon iaf :). Ska t.o.m ställa väckis.. Jag har slutat inbilla mig att jag magiskt ska vakna den tid som jag vill :P

Firefox ftw ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0