Last update for the weekend :).

Sådärja :). Nu är man hemma igen. Såg aldrig Grinchen, kollade på lite andra program. Såg dock filmen på 3an, Inside Man, lite småcool sådär. Hade nog varit coolare om jag orkat hänga med ^^. Men satt nog i andra tankar? Jag har ingen aning. Jag vet bara att jag missade en del bitar av storyn :P.

Nu är det typ läggdags. Ska läsa Eddings, (The Belgariad), en stundis. Sen ska jag försöka sova. Ska faktiskt verkligen försöka ta mig upp en halvt vettig tid imorgon. Känns ändå som jag har oddsen på min sida eftersom jag sov så bra inatt, (även fast det då blev lite sent). Och jag har varit trött sen nio. Känns stabilt. För se imorgon hur det gick :).
Jag vet att jag skulle ju kunna ställa väckis och kliva upp när jag vill. Men vill som försöka fixa det utan hjälpmedel liksom ^^.

Godnatt på er alla söta ! :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0