Mitt i natten-suget ^^

Vet ni vad mina vänner. Jag gick och la mig typ 20.20. Kan verka konstigt. Men hade så mycket huvudvärk att jag fixade inte att vara uppe. Var lite trött också. Och det är något guuud så skönt med ett kolsvart, knäppt tyst rum när man har så mycket huvudvärk. Tror jag somnade ganska fort.
 Drömde konstiga drömmar. Elin var med. En tjejj var otrevlig. Elin blev stoppad av civilsnuten.. Haha. Kanske inte alla som förstår det roliga i det. Men jag tyckte det var kul :P.

Åt kyckling med potatissallad idag till middag.. Började må sjukt illa av det. En till anledning till varför jag gick och la mig så tidigt. Och nu sitter jag här med värsta suget på kyckling ?! Jag vill ha det såå sååå mycket. Ni anar inte O.o Helt sjuukt!

En grillad kyckling.. Det är så gott.. Och ja, jag känner mig jättenormal som har en bild på en grillad kyckling, speciellt eftersom det är jag som har tagit bilden ;P.

Ska faktiskt återvända till sängen. Är trött. Var dock tvungen att dra ner värmen på elementet. Tror det är anledningen till att jag sovit dåligt dom senaste timmarna. Och så ville jag dricka vatten. Men jag drack Ramlösa Kaktus istället. En annan favorit of mine ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0