Morgon-svammel :).

Stackars trötta människa ^^. Jag drar mig upp ur sängen. Tror klockan var 12.41. Sätter mig vid datorn. Firefox informerar mig om att den uppdaterat till nyaste versionen, okejj.. Den återställer mina flikar.
Det första jag hör är Rix MorgonZooooo riktigt jävla högt. Omg. Hjärtattack tror jag. Svamlar som bara den innan jag lyckas ta bort det. Döm då till min förvåning när jag fortfarande hörde musik? Och sen börjar Viva La Vida spelas, men bara i några sekunder, sen tillbaka till någon gitarrmusik. Först då kopplar det. Youtube ^^.
Jag säger ju bara det. Stackars trötta människa.. Jag är lagomt förvirrad när jag är nyvaken :P. Och nu ska jag dricka juice.

Btw! Är toootalt osäker på min nya hårfärg. Den blev för det första rödare än vad jag trodde O.o. Och för det andra.. ? Jag hade inget andra ^^. Jag ska skaffa lite opinions innan jag bestämmer mig för hur jag ska göra. Jag har lugg nu igen :). Blev osäker på den med. Emma sa något om att hon hatar min sax och att mitt hår smiter? Ahja. Vi får se helt enkelt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0