Morning !

Godmorgon alla barn :). Hur står det till med er idag?

Jag var såå säker att jag skulle fixa det där med att sova inatt..
Läste faktiskt inget. Bestämde mig för att sova på en gång. Somnade relativt fort, för att vara jag :P. Sov som en stock ! Tills... jag blev väckt klockan 4 >.<. Ajsing.. Att bli väckt ur djup sömn är inte kul. Man känner sig jättekonstig :S. Efter det så lyckades jag bara sova i perioder, lätt. Inte mycket till vila där inte. Vaknade iaf upp 12-nånting och bestämde mig för att det var dags att kliva upp. Och så är det :). Ser iaf ett litet framsteg!
Och om Mr. Lghtsinnehavare får för sig att han ska göra samma sak igen. Dvs. komma hem sent på natten. Då ska jag personligen strypa karljäveln ! ^^. Då får han faktiskt sova på den obekväma soffan där dom har sitt lanande ^^.

Har fortfarande en positiv syn på framtiden. Alltid något. Gör mitt bästa på att inte tänka på saker som man inte borde/behöver tänka på. :).

Vill dock ha en laptop så jag kan jobba på min bok ! Gief laptop, plix? O.o

Typ en sån här? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0