Nämen hej igen ! ^^

Denna kväll har precis börjat och jag är redan less. Hur gick det till?
Iofs så är jag ju också redan onykter. Alltid något ! ^^
Ska verkligen försöka bli så full som möjligt :).

Så nu ska jag försöka finna något att roa mig medans jag väntar på något annat. Hoppas bara att detta "något annat" kommer ihåg att höra av sig också. Annars blir det lite väl trist ^^.

Vi har iaf chips och dipp.. Dippen blev för stark. Men man skola icke klaga ! :).
Så detta är mitt nyår. Hemma med Mari. Vodka och ,.. Tjaa.. Något :P.

Seriöst så gör jag denna uppdatering enbart i brist på annat ^^.

Nu har jag bestämt att det blir sällskapsspel. Jag kan säkert lyckas göra det till något slags suparspel så. Haha

Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0