Nu är det min födelsedag!

För nu är det den 7 December. Hipp hipp hurra för jag! :)

Har just avslutat en kväll med Sophie. Kändes toppen. Det var precis vad jag behövde. Har fått klarhet i vissa frågor. Fast det dök upp andra frågor som blev lite mer grå. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska gå vidare med detta.
Men jag tänker positivt. Kan säga att jag ryckte upp mig som fan :).

Jag gillar att tro att allting löser sig. Men ska jag vara helt ärlig. Så där är det. Ärlig. Nu svammlade jag till det lite. Men jag menar att det som behövs, och det som krävs, är ärlighet :).

Nu ska jag sätta mig och se Criminal Minds. Funderar även på att fixa hem ett par säsonger av Lost. Plankton insisterade ;).
OoooH! Givetvis ska jag se det senaste Greys Anatomy först :P.

Jag gillar att googla speciella ord. Denna gång var det "honesty", och det här var en av bilderna som jag fann. Gillar skumheten i den ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0