Nu var det måndag igen :).

Ny vecka ny tag! Så känner jag just nu. Vet inte riktigt hur dessa nya tag ska se ut :P.

Just nu. Exakt just nu känner jag iaf:
"Jag vill sätta mig i soffan glo på en serie och mysa under en filt!" :).
Kanske inte det mest ansträngande. Men man måste få ha en sådan dag också! :).
Jag menar. Jag känner så rätt många dagar. Men sen efter ett par timmar då har jag ryckt upp mig, hunnit bli uttråkad och börjar fundera på vad som händer där ute i världen :P.
Borde göra ett ryck och fixa hem lite grejjer. Alternativt försöka börja se på vissa grejjer. Är ju mitt i en del ^^.

Sömnproblemen är kvar kan jag ju säga. Gick inte alls bra att sova inatt. Så ja, jag är fortfarande en tärdboll ^^.
Och jag fick nyss huvudvärk. Men det är inte så farligt. Lätt botat med lite alvedon plus mörkermys ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0