Ny dag!

Jamen sådär. Mår bättre nu.
Har fått prata med karln. Vet inte riktigt om det som vanligt gjorde någon skillnad egentligen?
Känns ju som att det alltid bara är jag som säger saker. Och han håller med. Jag vet inte.
För se om något gått fram iaf! :)

På den negativa sidan så har jag dock en hemsk och konstig huvudvärk. Och om jag inte fokuserar ordentligt så blir allting jag tittar på suddigt. Trötta ögon ^^

Ska peta lite på Mr. Lägenhetsinnehavare. Jag behöver fara på coop. Misstänker att dom kan ha hängare för panelgardiner där, (eftersom dom säljer panelgardiner där). Behöver ett par sånna så jag får upp dom sista gardinerna i matsal/vardagsrummet.Vi har faktiskt fönster åt tre håll här. I like. Får in mycket ljus :).

Är även stel i nacke och armar. Så då har jag sagt det. Och mitt skavsår på benet har blivit smått infekterat. Inte jätte-äckligt. Inget sånt. Bara lite varmt och ont. Jag ska ju då alltid lyckas! ^^

Btw. Grattis till Elin som smider så! ;)

Detta är Elins supermiddag. Hade egentligen inget med saken att göra. Men ändå ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0