På nått vis :).

Har jag något att säga? Kanske, kanske inte :P.
Fick väldigt dåliga nyheter idag. Blev rätt ledsen faktiskt.

Fast inget kan ta kål på den eviga optimisten! Har jag klarat mig i 21 år så kanske jag klarar mig ett tag till :). Just nu har jag dock inte den blekaste aning om hur. Orkar inte ens tänka på det. Men tror det kommer ljusna med tiden, som det brukar.
Ska iaf inte försöka känna allt för mycket stress och försöka njuta av resten av juligheterna och sedan nyår ^^.
Däremot så lär jag behöva ta mig en rejäl tankeställare i Januari. Höra av mig till diverse myndigheter och försöka reda ut röran som är mitt liv :).

Givetvis så kommer jag tänka på det före. Men jag vet att det är lönlöst att försöka kicka igång något före jul/nyår, vet av erfarenhet att diverse myndigheter är stressade som fan den här tiden på året, ledighet osv. Så det måste vara akut för att dom ska ta sig tid med det. Och akut skulle jag nog inte kalla mitt läge. Känns samtidigt lite dumt, man vill ju inte direkt rulla tummarna. Men men. Inget jag tyvärr kan styra över o.O Så lika bra att försöka koppla av, eller?

Jag har hopp om att det löser sig på nått vis, kanske inte det bästa viset, men på något vis iaf :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0