Skriver av mig lite intryck och känslor;

Vissa saker återkommer i ens liv. Vissa händelser upprepas nästan dagligen.

Så jag måste säga att jag finner det liite konstigt när en sån händelse helt plötsligt blir präglat av att det är mitt fel på ngt sätt? Speciellt eftersom jag är oftast den drivande kraften. Men när jag för en gångs skull inte har några svar eller någon ork att pusha på. Då är jag typ the bad guy?

Kan med all säkerhet påstå att jag HATAR det .. Är så less..

Lite konstigt och typiskt att du ska göra mig till the bad guy inför din vän? Känner igen det som f*n. 
Är det bara du och jag så är det öppet för diskussion.
När du är med din vän så går du oftast med på första alternativet som dyker upp.
Så när det är du, jag och din vän så krockar det. Och du beter dig som att det helt plötsligt är konstigt och nästan "fel" när jag försöker göra på samma gamla sätt som jag brukar.

Har sagt det förut. Jag hatar när dina vänner hamnar före mig. När du pratar sådär med mig inför dom. För du vet vad dom tycker om mig redan. Och du försöker inte ens göra det lite bättre, backa upp för mig. Not nice at all ..

Hur kan det vara sån skillnad på personer, beroende på vem dom är med? Känner mer än en person som gör sånt. Beter sig annorlunda. Visserligen är det ju alltid skillnad på relationerna man har med olika människor. Men ibland är det så stora skillnader att något mellanläge inte finns när man är med 2 personer, (eller fler), samtidigt.. Det blir konstigt milt beskrivet O.o

Jag vet att det mesta jag skriver är svammel. Men skriver som mest för att få ut orden för min egen skull :). Kan försöka lära mig förklara bättre. Men vill inte att det ska bli för långdraget :P.


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar; Ja de är verkligen sktibra! =)

2008-12-23 @ 13:49:21
URL: http://blueice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0