Morgon-dag-kväll?

Up up and.. Not away ^^.

Orkar inte förklara. Men kan iaf säga att någon vill verkligen inte att jag ska få sova ut för jag har blivit väckt minst 5 ggr.
Så jag är lika tärd som igår. Men vad ska man göra. Vill ju inte direkt ligga och försöka sova till .. vadå .. 6-7 på kvällen? Lät ju lite krydd :P.

Händer idag? Tja. Det var ju tänkt att jag skulle ha en fest. Så mina vänner fick se hur jag bor och för att samtidigt passa på att fira min födelsedag lite granna. (Min födelsedag är imorgon).
Visade sig sen att ingen av dom som var bjudna ville festa och förmodligen inte heller gå ut. Så då hade det bara blivit jag. Kändes ju rätt menlöst. Så jag har ju då bestämt mig för att sitta hemma och göra inget särskilt. Se på en film kanske, och någon serie. Vanligt vardagsgöra.

Sen imorgon. Har jag faktiskt inte bestämt mig för något. Just på grund av att jag är fett förrvirrad. Skulle behöva prata med någon som förstår, så jag kanske kan förstå lite bättre. Men just nu känns det bara rätt.. Rörigt.
Seriöst, det känns som jag har ett ihoptrasslat nystan till hjärna idag. O.o Så det är väl lika bra att inte försöka göra allt för mycket. Inte för att jag tror att den kommer reda ut sig bättre. Men. Jag vet inte ens om jag ska tänka upp eller ner just nu.
Det där kanske inte var så lätt att förstå. Men det gör inget ^^

En blomma på min högtalare. Min konstiga idé :).

Kommentarer
Postat av: sophie

Fattar inte varför du ställde in hela grejjen. Bara för att vi inte festar betyderde ju inte att jag inte ville komma förbi. Tänkte att vi kunde fika istället eller något. Känns trist att du kände som fest eller ingenting.

2008-12-06 @ 16:56:19
URL: http://geekchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0