Vet inte riktigt vad jag ska tro/tänka..

Trodde aldrig att en sådan grejj skulle kunna göra mig ledsen..
Men får inse än en gång att du ljugit för mig..

Är det värt det?

Kändes som att det var ett tag sen jag grät över något sånt här.
Och tror du jag vill gråta över en sådan sak?
Det låter ju som världens töntigaste grejj..

Kan du ljuga om det. Kan du gå bakom ryggen om det också.
Vad fan finns det då inte som du skulle kunna dölja för mig?

ARGH! Min tillit är fan både stampad och spottad på. Och jag kan inte ens skriva vad det gäller. För då skulle jag behöva dra hela historian. Och jag är inte ens säker på att ni skulle förstå.

Om du nu inte tänkt gå med på det.. Kan du inte bara säga det på en gång!? Typ: "Nej, Emma, jag tänker inte sluta med det" eller något liknande. Det kanske inte gör mig glad. Men att du går bakom ryggen på mig gör mig ledsen, sårad, förvirrad och förbannad!

Åååh.. Jag vill ju bara att allt ska vara bra.. Men hur fan ska det gå till?

Jag känner mig såå såå sååå liten. Och ful och otillräcklig. Och jag tycker egentligen inte att det är något större fel på mitt utseende egentligen.. Men när du gör så där.. Då vet jag fan inte vad jag ska tro vad du tycker om mig?

Hur fan kan man ens se någon som man påstår sig älska i ögonen när man går bakom ryggen på den personen OM och OM igen..

Och för guds skull.. Hoppas inte du kontrar med; "Men jag visste att det skulle såra dig" (Därför berättade jag inte). För jag hatar den repliken. Gör det inte från första början då?!?

OMG!

Hört talas om respekt? Vet du ens vad det är? Vad det innebär? Och vad man inte gör mot den man älskar/respekterar?



"My heart's at a low
I'm so much to manage
I think you should know that
I've been damaged...
I might look through your stuff
For what I don't want to find
Or I might just set you up
To see if you're all mine
I'm a little paranoid
From what I've been through"

TLC - Damaged
Lite emo kanske.. Men lev med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0