WoHo!

En förbättring! Jag vaknade och klev upp strax efter 13. (Ca. 20 över). Total förbättring mot efter tre iaf :).
Och jag känner mig smått trött, (inte riktigt vaken), men iaf piggare än vanligt! Alltid något :D.

Jag som tänkte vara duktig och ringa till Sophie och skryta.  Men hon svarade inte, typiskt! :P.

Däremot så har jag fortfarande sovit konstigt. Sov ett par timmar, var vaken ett par timmar, sov ett par timmar, var vaken ett par timmar. Då kanske ni funderar på hur jag hunnit med det? Jag somnade faktiskt första gången vid 22.00 :P.

Jag gillar att låtsas som att jag inte alls är förvirrad just nu. Men varje gång jag tittar bort mot höger så blir jag påmind om att det är jag! :). Men jag försöker behålla mitt lugn iaf ^^.

Jag behöver diska. Jobbigt >.<. Tur man bor med en karl som aldrig diskar, dvs, mer än vad han behöver. Om han skulle behöva en gaffel så kan han t.ex diska EN gaffel. Inge mer! Vilken smart man va? ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0