3 koppar med kaffe senare

Känner mig lite illamående faktiskt men det gör inget ^^
Jag är iaf inte hungrig, så då slipper jag tänka på vad man skulle äta. Fast tekniskt sett så borde jag nog äta något för att bli av med illamåendet?

Har varit och hämtat mina nya dataprylar; 1nytt grafikkort ,1extra hårddisk, 1ny mus och 1 nytt tangentbord ^^
Ska bli skönt att ha ett helt smalt tangenbord med en esc knapp. (I like smala tangenbord.
Min nya mus lyser i rött, och det är inte ett dugg töntigt om du frågar mig x)
Nu hoppas jag bara att alla spel ska funka som dom ska och att det faktiskt var hos grafikkortet problemet låg. Annars är jag helt lost om vad jag ska ta mig till.. Köpa ett nytt modekort lät inte så lockande när jag redan lagt ut flera tusen på den här datorn. Men men, om jag måste så gör jag såklart det. Men då får det vänta tills nästa löning, för nu är jag fattig! ^^

Jag vill spela, jag vill spela mer, och jag vill spela med flera.
Även om jag nu råkar suga i de allra flesta olika spel som finns, så borde det ju ändå någonstans där ute finnas någon som vill spela  med mig? Dataspel, tvspel, sällskapsspel, anything.. Jag vill bara ha fler att spela med :)
Att jag är dålig kan vara ganska bra ändå, för tänk hur grymma resten kommer verka vara när jag spelar så dåligt?
*tilts head*

Man kanske kan lägga ut en annons i tidningen?
Typ:
"Hej jag är en glad tjej på 20 år som söker människor som vill spela spel med mig. Du ska helst vara i åldern 18-28 och tycka om spel (Helst kille då jag upplever dom flesta tjejer att vara bitches och killar roligare att prata med). Kontakta mig på 076-*******"

Vad tror ni om den annonsen? Skulle det locka folk att bli min spelpal?

Hm, får nog tänka på det där ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0