Dag 1


En del av mitt liv denna dag:

Sitter vid datorn med en kaffekopp brevid mig (min trogna kompanjon de senaste veckorna).
Har semester nu och njuter av att göra så minimalt som möjligt (har dock både tvättat och städat lite!)

Läser manga, massa massa manga. Är en s.k manga nörd I guess, mitt mål just nu är bara att läsa så mycket manga som möjligt, bara så man kan säga; "jag har läst den och den och den mangan".
Är ganska less på att ha intressen som inte är djupgående..
Vad jag menar är att även om det funnits många saker som jag varit intresserade av, så har jag aldrig kunnat speciellt mycket om dom. Vilket naturligtvis gör att folk ifrågasätter mina intressen och tror att det bara är något ytligt. För är man inte besatt så kan man tydligen inte ha ett intresse! Och vet man inte allt, då är man bara en j*vla nOOb..

Kan iofs erkänna att jag är en nOOb, men med det säger jag inte att jag inte tränar och försöker bryta mig ifrån den stämpeln!
Jag är en nörd, och jag vill att folk ska acceptera det, är det så svårt?

Och ja, jag vet. Det låter konstigt. Vem vill ens bli sedd som, bli kallad en nörd?  Jag vill!
Bara för att man inte ser ut som en betyder inte det att man inte är en, you know?

Jag är bara 20, så har inte haft tid att samla på mig djupgående information om allt jag stött på som är av intresse här i livet. But I'm working on it  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0