Onsdag eftermiddag


Och halvvägs igenom ytterligare en kopp snabbkaffe ^^
Snart så blir det ut i solen för att försöka sig på mästerverket att få lite färg på kroppen.
Men med tanke på att mitt tålamod räcker ungefär lika länge som ett andetag så känns det inte direkt som att jag har oddsen på min sida x)

Tänkte ändå snigla mig iväg till badhusparken, yes så då vet ni vars jag ligger och pressar i min förhatliga turkosblåa bikini.

Tänkte nämna mmo-olympics igen, jag spelade Sverige till plats 24 igår, själv. Så, kom on, help me, plix? :D

http://contest.mmosite.com/olympics/webapps/?controller=Default <- Man måste bli medlem, men det är gratis, så varför inte? *tilts head*

Kanske har något smart att säga när jag kommer tillbaka om ett par timmar.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0