Seg som vanligt


Läser som vanligt en massa manga online. Och givetvis bara massa kärlekstrams ^^
Får mitt hjärta att skutta och huvudet att snurra. Ah, tänka sig om livet kunde vara mera så?
Vore det inte underbart? *tilts head*

Idag är det jättevarmt, men av någon konstig anledning så ser det inte så soligt ut. Vilket är bra för mig, för då kan jag ignorera det faktum att jag borde vara ute i solen och få lite färg kanske? Fast det är jobbigt att det är så varmt inomhus. Att sitta ute i skuggan skulle nog vara en bättre idé.

Måttligt förvirrande! Det började just duggregna. Hm. Regn och jättevarmt. Kan man kanske hoppas på lite åska idag möjligvis? *Hoppas* Jag älskar både sommarregn och åska, mysigt mysigt! :D
Synd dock att Mr Lägenhetsinnehavare jobbar kväll och kommer hem ca 01.20. Kan inte påstå att det är lika mysigt ensam..

Tror jag ska gnälla lite på Mari och kanske fara och dricka en iskaffe. (Varma drycker is sooo out of the question right now). Fick faktiskt inte ens i mig halva koppen av mitt morgonkaffe.
Jag kanske t.o.m ska ta en för laget, (vilket lag?), och ta på mig en kjol! (Eh right... Okey then). Då måste jag givetvis byta sockar. Matchie Matchie you know? :)

Regnet slutade.. Synd. Men vem vet, det kanske kommer tillbaka!

Uppdaterar senare. Now go! Go and enjoy the day ^^

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, ja det kanske du har rätt i!

2008-07-31 @ 16:56:14
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0