Tisdag är en annan dag


Sitter åter igen vid datorn med min trogna kaffekopp, som innehåller instant coffee av alla saker här i världen.
You may think its lowclass and disgusting, although I rather like it ^^

Tror det hör till historien att jag är skyldig lägenhetsinnehavaren en ny perkulator O.o
Anyways *viftar bort*, så är snabbkaffe smidigt (och mycket godare än kaffet på jobbet) :)

Har just suttit och spelat till mig lite poäng för Sverige i mmo olympics, that's right! Är du en nörd och har ett vagt intresse i arkadspels liknande spel så är detta din chans att spela ihop lite glory till Sverige! ^^
Det går ganska fort så det gillar jag, att se resultat, från när jag började har vi gått från plats 33 till 25, inte illa! Snart top 20 och sen efter det top 10 (vilket är det jag satsar på). Varför inte topp 5? Kolla statistiken på dom länderna, skulle krävas ett mirakel att komma förbi i poäng O.o

http://contest.mmosite.com/olympics/webapps/?controller=Default <- Ftw :)

So what do ya say, wanna join me in the fight for the glory of Swedens oh so proud nerds? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0