Väder

I hate to admit it... But I don't really wanna be alone right now :(
Ser ut som att det kommer regna och så nu. Vilket var det jag ville.
Men jag vill inte uppleva det själv.
Jag vill inte vara ensam.
Jag vill egentligen inte erkänna att jag känner mig lonely. But I do, I so so do...

I want to share it with someone. Men.. Vad ska man göra liksom.

Argh! Jag och mina jäkla I-landsproblem, det borde inte störa mig, inte alls! Finns väl värre saker där ute i världen än en liten, (inte så liten på 20år), tjej som känner sig ensam?!

Jag vill inte vara smart, jag vill inte veta att jag borde bara vara tyst och glad, för jag har inget att klaga på egentligen.
Känner mig ju bara dummare då. En film med någon? Spel?

En kopp kaffe/te...

Jag vet inte riktigt vad jag ville säga med det här så.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0