Äsch..

Nu kommer jag inte ihåg vad jag drömde längre :S. Och drömmar som är så kul, (oftast). Ahja, får iaf trösta mig med tanken att jag har för mig att det var en rätt kul dröm :).

Kändes sjukt konstigt att gå och lägga sig och se sig omkring. För det var ju så rent och prydligt! Inte en enda kartong eller påse stod kvar. Ingen klädhög på byrån. Ingenting. Det ekade dock lite granna i sovrummet :P.

Jag och Mr. Lägenhetsinnehavare gillar det här bäddsetet. Det känns som att det skulle kunna tillhöra typ en 9årig pojke :P. Man känner sig så stoor och vuxen när man ligger i det ;D.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Mr lägenhetsinnehavare haha så lejd^^ Den är sned säng grejjen där bak:P

2008-11-23 @ 17:44:56
URL: http://geekchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0