Duktigheter & Top Model :).

Oj idag känner jag mig duktig! Har äntligen städat upp röran i sovrummet och dammsugit varendra vrå! Måste dock påpeka att det är jobbigt att dammsuga under sängen.. Den är ju så stor så det är ju inte direkt så att man kan flytta runt på den hur man vill :S. Men jag tror jag fick upp det mesta dammet :). Lådor har hamnat i förrådet och gamla/unwanted kläder har slängts. Så nu är det iaf halvt i ordning tror jag ^^.

Har även tvättat sängkläder och dammsugit madrassen. Sånt är också bra att göra :). Kikade även under madrassen p.g.a en nojja om kryp som Elin och Sophie planterade i mitt huvud när dom pratade om tjejjen i Rent Hus, (hette det så?), som sov på pälsängrar tror jag det var? Såg iaf inga kryp där. Tur det antar jag. Jag är ju rädd för insekter så jag hade nog freakat ut totalt :P.

Nu snart är det dags för mat och finalavsnittet av Top Model säsong 11. Omg vad länge den serien har hållt på. Men jag gillar den. Säsong 10 var en besvikelse men säsong 11 vann tillbaka mig :). Lite småcoolt att en kvinna som föddes som man var med i tävlingen.


Kommentarer
Postat av: sofia

Okej, joo .. såg att den var lite lång hehe :)

Har faktiskt också klippt lugg under veckan, roligt att göra en förändring ;D Men hur vill du göra med färgen då? Tror ändå att du också skulle passa i en lite mörkare hårfärg :) Joo, grymt skönt .. har man gjort bort det innan veckan och så =)

2008-11-22 @ 20:53:58
URL: http://soofiabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0