En annan sida av mig :).

Detta mina vänner är en halvtaskig bild på en karta av något slag. Vilket karta då undrar ni säkert inte ens för en sekund eftersom det ser relativt ointressant ut. Men jag kan säga er att detta är en karta på min "värld" som jag skriver om i en bok. Önskar att jag spenderade liiite mer tid på den faktiskt. Boken då, inte kartan. Jag kan inte rita så det är min kära syster som har gjort den. Jag säger bara till vars floder, berg, skog och städer ska befinna sig :P.

Lägger än en gång in en önskan om en laptop. Jag känner på mig att jag skulle få myycket mer gjort om jag hade en sån :). Well.. Någon gång i framtiden kanske. Har ju iaf gett mig själv 5 år att skriva bokjäveln. Den tiden lär ju dock förlängas en aaaning ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0