^^

Är nog lite piggare idag :P. Alltid något! :).
Är dock förkyld som en gnu. Det är inte så kul. Fick höra att min näsa var väldigt röd.. Det var den. Så jag var som Rudolf med röda mulen.. Fast Emma med röda näsan ^^

Fick också för mig när jag var hos Elin att sätta tigerbalsam under näsan.. Det är bra.. Men inte om man redan misshandlat den genom att snyta sig ett hundratal gånger.. Det sved som en mother-.! Men annars så gick det väl bra. Fräscht att sniffa på ^^

Igår hade jag rätt kul. Bakis, fast inte bakis, hängde med Sophie och Elin som var lite mer bakis. Vi såg film, diskuterade film. Och det var kul. Höll på att spotta 7up på alla när jag fick en skrattattack precis när jag drack. Det där rimmade till och med. Lät lagomt töntigt :P.

Jag gillar folk som man kan diskutera saker med. Inte bara se en film sen... Inget.. Utan att man kan prata om den, och annat efteråt. Sånt är nice ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0