Fram mot helgen -

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka.. Eller vilja för den sakens skull heller..

Imorgon kommer en ny helg. Och vad ska jag göra?
Tror du jag har planer? Jag? Icket O.o
Vars denna onda spiral of not making plans then sitting home alone kommer ifrån har jag ingen aning om.
Det där var en lögn.. Jag vet.. Det hör ihop med att jag förr kunde fan inte planera framåt och att en viss person har lätt för att glömma saker. Så att göra planer kunde leda till besvikelse då den personen glömde bort en O.o.
Jag är nog konstig jag. Jag har mycket i mitt förflutna som "spökar" än idag.

Vad var det Elin sa... Hjärnspöken! Ja just det.. Jag har många hjärnspöken :).


French Affair - My heart goes boom & Iiio - Rapture.. Två gaaamla låtar som jag lyssnar på nu igen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0