Ghost Stories :)

Fortfarande inne på det övernaturliga. Har glott på spök-dokumentärer hela dagen idag. Har även hunnit ta 2 naps. Nu inser jag ju dock att denna dag är i princip bortkastad. Fast det känns inte som att det gör så mycket. Tycker iaf att det är intressant med spöken och sånt. Mr.Skeptiker a.k.a Lägenhetsinnehavare jobbar kväll denna vecka så idag har jag umgåtts med min kära syster Mari. Hon spelar Flow just nu. Men subben beter sig som en crazy bitch så basen är rätt grov O.o. Det låter nästan lite läskigt härborta xP.


Har denna spända känsla i magen som räknar ner till lördagen. Då har det gått 3 år. Men mer om det på lördagen. Jag vet iaf att mitt humör brukar bli mycket bättre så fort den dagen har passerat :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0