Happier Days!

Nu mår jag bättre! :)
Har duschat och tydligen lyckats skölja bort lite av det dåliga humöret. Eller så var det Mr. Lägenhetsinnehavare som gjorde mig glad. Jag vet inte.
Det jag däremot vet är att jag sjungit låtar från lejonkungen och "kyckling på fredag" låten om ni kommer ihåg den?

Sånt carefree stuff gör mig glad :).

Och nu lyssnar jag på låten från Skönheten och Odjuret, ni vet "Rörda av en ton.."-låten. Jag vet inte vad den heter :).

Otroligt fin låt och underbar film! Den har alltid varit min favorit av disneyfilmerna från när jag var liten ^^

Känner att jag måste se den snart igen. Var för länge sen nu. Vissa saker blir man aldrig för gammal för :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0