Huvudvärk -

Ja ni.. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska säga.. Det blev lite jobbigt igår så känner mig lite halvers idag.. Kanske bara ska sitta och spela hela dagen eller nå..
Jag vet att jag borde jobba på min osocialitet.. Men när det är så lätt att roa sig själv när man är ensam.. Då är det svårt O.o.

Vore lite roligare om någon ringde mig för en gångs skull och frågade om jag ville komma förbi eller dom hit.. Fast nästan ingen av mina vänner har varit här sen jag flyttade hit så, (februari). Tänkte göra en ändring på det genom att ha en liten fest här 6 December, (eftersom jag fyller år 7 December). 7 December är en söndag och är alltså inte lika rolig att partaya på :P.

Jag menar absolut inte att klaga eller så. Jag säger bara att det vore trevligt om det kunde hända :).

Mycket är ju faktiskt mitt fel. Som tidigare nämnt så har jag ju tvingats jobba på min osocialitet. Btw så har jag ingen aning om vars den kom från och varför den så envist vill stanna... O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0