Jag är så smart!

Min mobil har ju som tidigare nämnt inte mått så bra.. Högtalaren är pajj.. Så har alltid tvingats prata med högtalare på.. Ni vet så alla kan höra.. Det har ju inte direkt varit det roligaste. Men aj vad smart jag har lyckats bli i efterhand! Jag har ju kopplat in handsfree'n nu.. Att jag inte tänkte på det tidigare O.o.
Ett problem återstår ju dock.. Dom dära jäkla öronplopparna är ju för stora! Bara att fetglömma att man ska ha det där jäkla mjuka överdraget på dom, då går dom inte in överhuvudtaget. Knappt så dom gör det utan.. Så jag måste som ändå hålla i ploppen mot örat.. Men jag slipper ju iaf att ha på högtalare när jag ska prata i telefon. Alltid något! :D


En sån här telefon har jag, (och i den färgen också, finns i fler färger faktiskt). :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0