Kingdom Hearts II och lite svammel :).

Jag har just  beställt en t-shirt. Nördigt designad av mig själv. Det ska ta 7 dagar för den att ta sig hit, så nästa vecka så tar jag en bild och lägger upp! :). Kan säga att den är Kingdom Hearts inspirerad.. Kanske skulle ha gjort en Axel-tshirt? Jag diggar Axel som fan ^^. Ni som inte har spelat spelet vet ju tyvärr inte vad jag pratar om. Men jag gillar Kingdom Hearts som fan ! Tänkte faktiskt sätta mig och spela det i nån timma innan jag hör av mig till Elin som jag sa att jag skulle göra, så då ska jag ju givetvis göra det också.
Måste säga att jag blev jätteglad när ni ringde igår Elin och Sophie. Hade ni sagt något tidigare så hade jag nog övervunnit  min lathet och krypt fram under filten.  Men jag antar att ni klarade er rätt bra ändå? :).


Det här iaf Axel, en av mina favoriter! :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0