Kläder

Min nördiga t-shirt kom idag.. Jag beställde en M för jag var rädd att S skulle vara för litet..
Haha säger jag bara. Det är den största M jag någonsin sett i hela mitt liv. Mr. Lghtsinnehavare fick på sig den.. Så nu har jag en för stor töntig/nördig t-shirt. En del av mig ville tänka: Men jag kan ju ha den som sov-tshirt.. Really? Jag sover inte i kläder, punkt.
Men men, värre saker har ju faktiskt hänt. Har faktiskt köpt mig en tshirt idag på stan. Var på Cubus. Dom hade 30% rea på alla kläder. Fett naaaiiijjs säger jag :).
Köpte även en annan snygg topp, overknee-strumpisar, och en duo-ögonskugga. Försökte att inte gå lös allt för mycket eftersom jag ska försöka spara lite pengar. Dock när jag gick ut från Cubus så la jag märke till att Wedins hade 30-50% rea på ALLA deras skor. Så jag gick in och fann mig två par skor. Ett par för party, och ett par för vardag. Vart sååå kär i mina party-skor. Borde ta en bild och lägga upp. Lite sådär lagomt halvtöntigt.

Nu är jag smått trött och hungrig. Ska väl äta något och sedan ringa Elin :). Kanske ringer Elin först ^^.

Jag googlade rea och fann bland annat denna bild :P. Rätt het om du frågar mig ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0