Mage och Animé

Jag åt för ett litet tag sedan och nu har jag ont i magen. Det känns inte så stabilt för jag börjar känna mig smått illamående också :S. Undrar om det är kroppen som klagar på grund av den otillräckliga/dåliga sömnen?

Försöker iaf se på Bleach.. Men blir så fort less att titta på saker på datorn.. Om jag ändå bara kunde se det på ps3an... Men dumma ps3an har något emot animé och kan inte spela upp dom filerna O.o

Jag ska ska ska iaf försöka dra mig igenom den där säsongen.. Tror inte det är allt för många avsnitt kvar.. Säger jag.. Men vid närmare eftertanke så är det nog mer än 5 iaf O.o. Kollade just upp det och det är faktiskt 10 avsnitt kvar.. Usch säger jag.. Men fine.. Håll andan och tryck på play! :)


Hitsugaya Toushiro från Bleach. En av mina absoluta favoritkaraktärer :D. Whitey-Chan är såå söt ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0