Mindre Utbrott -

Är såå sååå sååååååååå jäääävla less just nu.
Vem fan orkar ens försöka när den andra personen bara surar och gnäller och suckar hela jävla tiden. Och när man väl då ber den personen att bete sig för fan för man är så less att höra det. Ja, då blir den personen förbannad på en. Men jaja, tack för den. Jag som spenderat hela dagen med att köpa nya saker och inreda  din jävla lägenhet som du kallar den. Strykit gigantiska gardiner och till och med köpt blomjord. Blomjord! Vuxenpoäng plus typ 12 eller nå.
Och under den tiden. Vad får jag? Jag får gardinstångar som kastas i golvet och massa frust, pust och suck.
Är det ens konstigt att jag är irriterad?

Just nu måste jag bara säga det. FUCK YOU. Du beter dig som ett barn.. Okejj, jag kunde ha sagt det snällare. Men det är ju inte som att jag inte redan försökt få dig på bättre tankar idag.

Bilden är överdriven. Men gillar den ändå :P.

Kommentarer
Postat av: Sophie

I feel ya sister!

Man kan bli jävligt less ibland!

2008-11-29 @ 14:23:48
URL: http://geekchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0