Nu är det måndag!

Och jag klev upp 13 idag. Ytterligare ett litet framsteg. Så framåt går det iaf!
En timma om dagen.. Så imorgon borde jag vara uppe 12, eller tidigare of course.. Vore ju skönt att få bukt med sovandet. Jag tycker verkligen inte om att kliva upp så sent. Pain in the ass om du frågar mig O.o. Och så blir jag så trött. Man missar ju solljuset totalt. Lagomt deprimerande. Om det nu inte var nog med minusgraderna och isen ute som vill mörda mig! :S

Haha, nej skämt åsido.. Jag gillar inte vintern speciellt mycket. Det är fint med snön. Sure. Men resten? Not so nice >.<.
Men alla vinterälskare ska ju också få något kul. Så okejj.. Men måste det vara så jävla kallt?? O.o
Ahja. Naturens lagar säger nog att det måste det fan visst det *lite surt sådär*. Så jag ger mig.. På med långkalsongerna och mössan! Det är bara att uthärda :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0