Paniken ökar -

- och dagen närmar sig.

FUCK säger jag bara.

Fredag kommer nog vara värst.. Jag vet inte dock hur lördag kommer se ut...

Jag kommer iaf att vara ett känslomässigt vrak och kommer nog inte vara bland folk. Skulle nog bli för jobbigt att hålla känslorna i schack. Och så vill man ju inte vara osocial och så. Vilket jag lär vara eftersom jag kommer att ha fullt upp att hålla mina känslor under kontroll.

Ska faktiskt erkänna att jag gråter just nu. Och att jag har en klump i magen och halsen. Paniken bara växer. Jag känner igen det allt för väl. Mitt hjärta kommer ihåg något som det helst av allt vill glömma. Men just den här tiden. Just den här tiden på året så kan den inte förneka sanningen.

Fuck vad jag hatar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0