Sena nätter^

^Enligt mig iaf :P
Jag är inte van att vara uppe så sent som jag har varit den senaste tiden. Gammeltanten i mig gnäller lite och tycker det är jobbigt. Säger även att man ska inte vända på dygnet! :)
Och det är ju faktiskt sant. Det känns så; "Hey jag är liten igen", när man vänder på dygnet. Känns inte speciellt coolt alls.
Men fakta är ju att det är roligare att vara vaken på natten än på morgonen? Är det inte så?

Såg iaf något galet idag. Folk som köar utanför krogen en halvtimma innan dom stänger. Varför 1.Köar man och 2. Betalar för en halvtimma? Det är ju helt crazy om du frågar mig O.o
(Ps. I denna stad stänger krogarna 02.00 under vintertid).

Nu ska jag gå och lägga mig. Funderar starkt på att tvätta bort sminket. Tycker det är sjukt härligt att göra det. Man känner sig så fräsch. Och så är det lite uppiggande också ^^

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0