Sleep-over ^^

Sov hos Elin igår/inatt. Kom på att det var likest med tanke på hur sent det brukar bli för oss :P.

Igår hade vi iaf rätt kul. Jag fick mitt hår färgat + klippt. Nu ska jag bara vänja mig vid den nya looken också. Men jag gillar den. Det är sött. Och jag vill som vara söt ^^. Så det passar ju perfekt! :D

Ska tillbaka till Elin och terrorisera henne lite granna. Men före det ska jag komma på vad man borde äta?
En sallad lät lockande faktiskt :).
Men har ingen aning om vad det kommer bli faktiskt. Orkar inte laga mat när jag bara är hemma en snabbis + att det fortfarande behövs diskas >.<.

Imorgon funderade jag dock på att tvätta. Får se hur det blir med det :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0