Slutet på en vecka-

-Början på en ny? :P

Idag är det söndag. Efter inget som alls övervägande så har jag kommit fram till att jag inte ska göra något vettigt idag! Känner mig fortfarande lite känslomässigt utpumpad så.
Har svårt att somna. Och jag lovar att det är irriterande O.o

Sov bara till 2 idag dock. Vet ej om jag ska kalla det framsteg eller inte.. Men vi säger så :). Ikväll så var det väl tänkt att läggdags skulle vara före tolv.. Får se hur många timmar jag ligger vaken då :P.
Jag önskar jag var en sån där människa som bara la sig ner och somnade på 5 minuter.. Vore fan underbart. Det gör jag bara om jag är trött och sover på dagarna. Då kan jag somna fort. Men då sover jag inte heller speciellt länge så ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0