Söndag :)

Oj vad sent det blev igår!
Har knappt fått mig 8h sömn. Mr. Lägenhetsinnehavare lurade mig att sova länge. Men hade han inte gjort det så hade jag nog somnat på soffan iaf så. Så tror inte det spelar så stor roll faktiskt :).

Jag hade iaf jättekul igår. Jag och Hanna var ute och körde omkring med Mr. Lägenhetsinnehavares BMW. Lyssnade på musik och sjöng med, högt och falskt! Men det var lovely iaf -v- ^^.

Fars dag idag. Och om jag inte redan sagt det så har jag ingen far. Han dog för snart 3år. Och det är ingen tycka synd om grejj för sist jag såg han var jag 4. Så inte allt för många känslor där inte.

Ha en trevlig söndag alla. Jag ska då bara slöa. Spela och sen se film +/serie :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0