Trött och grinig >.<

Idag är jag lite sur.. Inte sur på något speciellt vis. Mest bara cranky för att det var fan svårt att sova inatt... Tog som vanligt ett jäkla bra tag innan jag ens somnade. Och sen precis som igår natt så vaknade jag vid 3, halv fyra inatt faktiskt.. Måste upp för att dricka vatten och pissa... Vaknar av Mr. Lägenhetsinnehavares väckarklocka tidigt tiiidigt på morgonen. Har knappt hunnit somna om ens... Ligger vaken länge länge.. Sover bara små små stunder fram och tillbaka till elvatiden.. Jävla skit också.. Och jag vill inte ligga i sängen längre än så.. Så nu sitter jag och gäspar och känner mig lite cranky >.<

Jag vill ha varm choklad! Ska bara fixa det och sen ska jag fasiken försöka ta mig igenom säsongen av fillersepisoder i Bleach. :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0