Tvättdag idag ^^

Idag är det en sån där rolig tvättdag. Har 3 omgångar att göra. Är inte så fasligt jobbigt faktiskt. Varje tvätt tar ca 40min. Jag råkar ju dock totalt om till 3h för jag gör lite dittan och dattan där i mellan. Tycker det är bra att passa på att städa upp lite. Idag har det faktiskt varit i sovrummet. Påsparadiset. Fråga mig  inte vars alla påsar kommer ifrån O.o
Vissa innehåller kläder som jag aldrig använt. Andra innehåller underkläder som jag aldrig använt. Jag har väldigt dålig koll på mina saker :P.

Sitter just nu och hoppas att första tvätten ska vara klar snart. Men jag hör ju centrifugen, (fult ord?), så jag misstänker att det är klart snart snart snart :D.

Diggar fortfarande min nya hårfärg + klippningen. Insåg att det är jättesött att ha håret i svans med luggen framme. Yes, jag har skaffat lugg! ;).

Min tvättmaskin gör konstiga ljud O.o. Nu ska jag dock plocka ut från torktumlaren. Tror ni Mr.Lägenhetsinnehavare gör det? (Hans tvätt). Svar; Nej ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0